Vállalati minőségirányítás
A vevői igények tartós és magas színvonalú kielégítését tűztük ki célul, a közeljövőben kialakításra kerülő vállalati minőségirányítás létrehozásával.
Mi a vállalati minőségirányítás és miért van rá szükség?
A vállalati minőségirányítás magában foglalja a minőségirányítási rendszerek kidolgozását, bevezetését, működtetését és folyamatos fejlesztését. Ezen rendszerek alkalmazása révén az MTKI Kft. növelni hivatott vevői elégedettségét. A vevői igények tartós és magas színvonalú kielégítését tűztük ki célul.
MINŐSÉG:
a termék/szolgáltatás olyan tulajdonságai és jellemzői, amelyek a vevő kifejezett/elvárt igényei.
MINŐSÉGIRÁNYÍTÁS:
vezetési tevékenység – meghatározza és megvalósítja a minőségpolitikát (erőforrásokkal támogatott, a vevők megelégedettségét célozza).
MINŐSÉGÜGYI RENDSZER:
a minőségirányítás megvalósításához szükséges szervezeti felépítés, felelősség, eljárások, folyamatok és eszközök.
Jelenleg az MTKI Kft. Laboratóriuma az MSZ EN ISO/IEC 17025 szabvány által előírt elvárásoknak megfelelő minőségirányítási rendszert működtet. Az akkreditált státusz 1999. óta megbízhatóan működik és lendületesen fejlődő területté vált.
Közeljövőben bevezetésre kerül az MSZ EN ISO 9001 szabvány követelményeit teljesítő minőségirányítási rendszer, továbbá egyéb területet érintő HACCP rendszer kidolgozása is.
A kommunikáció erősítésével elősegítjük az intézeti szintű minőségközpontú gondolkodást. Koncentrálunk munkatársaink értékeire, produktívvá tesszük meglévő és leendő folyamatainkat.
- vevőközpontúság
- folyamatjavítás
- értéknövelés
- elkötelezettség
A hangsúly a vevői elégedettségre és a szervezeti működés folyamatos fejlesztésére irányul.
KERESSE KOLLÉGÁNKAT BIZALOMMAL!
TESCHNER Lívia
vállalati minőségirányítási vezető
Tel.: +36 (96) 215-711 /146